Huisregels

Huisregels

AFSPRAAK

U dient bij elk bezoek uw afsprakenkaart, een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspas mee te nemen. Wij verzoeken u zich bij elke bezoek aan onze praktijk eerst te melden aan de balie, voordat u plaats neemt in de wachtkamer.

Wij verzoeken u aan de balie veranderingen doorgeven, zoals een verhuizing, gewijzigde gezinssituatie, verandering van verzekeringsmaatschappij, ziekte, medicatie of andere belangrijke informatie.

Indien een afspraak niet of niet tijdig (minimaal 48 uur) van te voren is afgezegd, worden de kosten van deze afspraak in rekening gebracht. Bent u voor de derde keer niet op uw afspraak verschenen, dan kunnen wij u helaas niet langer hulp bieden. Wij zullen u dan ook uitschrijven uit ons patiëntenbestand en adviseren elders een tandarts te zoeken.

BETALINGEN

U ontvangt onze nota via Infomedics. Infomedics zal uit uw aanvullende verzekering de kosten declareren. Als er geen vergoeding verhaald kan worden, zal Infomedics deze nota aan u verzenden, naar het door u ter beschikking gestelde e-mailadres. Wanneer u een papieren nota wenst te ontvangen, vragen wij u dit aan de balie kenbaar te maken. Voor vragen over uw nota kunt u tijdens kantooruren bellen met 070-3453416.